Noteikumi un Nosacījumi

Vispārēji noteikumi

Šie Noteikumi var mainīties laiks pa laiku, tādēļ lūdzam Jūs uzmanīgi izlasīt šos noteikumus pirms preces iegadāšānas internetveikalā serenity.lv. Jūs piekrītat būt juridiski saistošie ar šiem noteikumiem, piekļūstot serenity.lv mājas lapai. Noteikumi un nosacījumi ir izstrādāti atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai. SIA NOVO STILS Reģ.nr.: 41503067265 nav atbildīga par jebkuras mūsu saistības jebkādu neizpildīšanu vai izpildes termiņa pagarināšanu, ja to izraisīja notikumi ārpus mūsu kontroles.

Pasūtīšana

Ja Jums ir interese par produktiem, kuri ir aprakstīti mūsu mājas lapā, Jūs varat iegādāties tos, noklikšķinot uz preci. Tad Jums būs jāaizpilda pasūtīšanas forma ar iespēju pārbaudīt un izlabot iespējamas ievades kļūdas pasūtījuma detaļās un apstiprināt pasūtijumu, noklikšķinot "Ielikt grozā" pogu. Pēc pasūtījuma izvietošanas, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi Jūs saņemsiet rēķinu ar Jūsu pasūtījuma numuru un kopsummu. Pasūtījums ir pieņemts un līgums mūsu starpā skaitās noslēgts tikai tajā brīdī, kad Jūs esat saņēmuši no mums e-pastu ar apstiprinājumu par pasūtītas preces nosūtīšanu. Iespējams mēs nevarēsim apstrādāt Jūsu pasūtījumu, ja pastāv jebkāda problēma ar Jūsu bankas maksājuma autorizāciju vai arī ja Jūsu pasūtītā prece nav noliktavā.

Preces attēls un apraksts

Precēm var būt dažas atšķirības formā, krāsā, iepakošanā vai dizainā, ka arī attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā. Preču aprakstiem ir informatīva nozīme, parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas. Kosmētikas tonis ir norādīts preces nosaukumā/aprakstā. Ja Jums ir jautājums par preci lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu info@serenity.lv norādot preces nosaukumu un kodu.

 

Cena un Apmaksa

Visas cenas norādītas mūsu internetveikalā ir par vienu preces vienību, un ieklauj sevī visas akcijas, īpašus piedāvājumus un nodokļus, bet neiekļauj piegādes pakalpojuma izmaksas. Kad Jūs esat izvēlējies piegādes pakalpojuma veidu no pieejamajām iespējām, piegādes pakalpojuma maksa tiks pievienota pie kopējās pasūtījuma summas.
Cenas var mainīties jebkurā brīdī, bet izmaiņas neietekmēs tos pasūtījumus, kuri ir jau apstiprināti ar mums. Pasūtījums nevar būt apstrādāts, kamēr tas nav apmaksāts pilnā apmērā. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet rēķinu ar visām nepieciešamām detāļām pasūtījuma apmaksas veikšanai ar pārskaitījumu. Veicot rēķina apmaksu lūdzam norādīt Jūsu pasūtījuma numuru maksājuma mērķī.

Pasūtījuma apmaksa

Lūdzu, izlasiet zemāk doto informāciju par pasūtījuma apmaksas veikšanas procesu:
1. Pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi Jūs saņemsiet rēķinu ar visām nepieciešamām detaļām pasūtījuma apmaksai. Ja Jūs nesaņemat rēķinu, lūdzam uzmanīgi pārbaudīt Jūsu e-pasta spama sadaļu, kā arī norādītās e-pasta adreses pareizumu.
2. Pēc rēķina saņemšanas lūdzam apmaksāt to ar bankas pārskaitījumu uz rēķinā norādītiem rekvizītiem 1 darba dienas laikā. Ja pasūtījums nav apmaksāts dotajā laikā, tas tiks anulēts.
3. Pēc maksājuma saņemšanas mūsu bankas kontā, mēs nosūtīsim Jūsu pasūtījumu atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam. Pasūtījums nevar būt apstrādāts, kamēr tas nav apmaksāts pilnā apmērā. Neskaidrību gadījumā mēs lūdzam sazināties ar mums pa tālruni +371 206-25-225 vai e-pastu info@serenity.lv

Piegāde

Serenity.lv piedāvā preču piegādi Latvijas, Lietuvas un Igaunijas teritorijā. Piegādes veidu Jūs varat izvēlēties pasūtījuma noformēšanas brīdī. Piegādes termiņi var mainīties atkarībā no preces pieejamības noliktavā, to iepriekš saskaņojot ar klientu.
Visas pasūtītās preces viena pasūtījuma ietvaros Jūs saņemsiet uz vienu piegādes adresi, kurā ir norādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī. Serenity.lv nevar piegādāt preces no viena pasūtījuma uz vairākām adresēm, un nav atbildīga par pasūtīto preču jebkādu papildu nešanu vai izvietošanu.
Uzmanību, ja vienā pasūtījumā ir preces ar astšķīrīgu piegādes laiku, tad pasūtījums tiks nosūtīts pēc pasūtījuma pilnas komplektēšanas vienā pasta sūtījumā. Neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālr.+371 206-25-225 vai pa e-pastu info@serenity.lv.

Piegāde Latvijā:

*AKCIJA! BEZMAKSAS piegāde Omniva pakomatos uz visiem pirkumiem virs Eur 70!

Preču piegādes veids

Cena

Piegādes nosacījumi

Piegādes laiki

*Omniva

Eur 0.00 ( >70 Eur)

Eur 2.85 ( <70 Eur)

Piegāde uz Omniva pakomātu (pēc Jūsu izvēles)
pakomātu saraksts

00-24

Kurjerpasts

Eur 8.00

Preces piegāde uz Jūsu norādīto adresi. Piegādes dienā kurjers Jums piezvanīs un informēs par konkrētu piegādes laiku.

Darbadienās
8:00-18:00

*DPD Pickup punkti

Eur 0.00 ( >70 Eur)

Eur 2.85( <70 Eur)

Piegāde uz DPD Pickup punktiem (pēc Jūsu izvēles) adrešu saraksts

Atbilstoši izsniegšanas punkta darba laikam

Latvijas Pasts

Eur 5.00

Piegāde uz Jūsu norādīto adresi. Jūs saņemsiet aicinājums no Latvijas pasta, kad sūtījums tiks nogādāts uz Pasta nodaļu

Atbilstoši Latvijas pasta nodaļas darba laikam

Kā saņemt savu sūtījumu:

Omniva: Lūdzu sagaidiet īsziņu Jūsu mobilajā tālrunī ar sūtījuma izņemšanas kodu pirms doties pēc paciņas. Pakomāta ekrānā lūdzu nospiediet pogu „saņemt sūtījumu” un ievadiet kodu no Jūsu īsziņas. Paņemiet paciņu no atvērta nodalījuma.

Kurjerpasts: piegādes dienā kurjers piezvanīs un informēs Jūs par piegādes laiku.

Latvijas Pasts: Jums pienāks aicinājums no Latvijas pasta, kad sūtījums tiks nogādāts pasta nodaļā.

Risks un Īpašumtiesības

Attiecībā uz nopirktām precēm atbildība pāriet pie Jums preču piegādes brīdī un pēc šī brīža mēs neuzņemamies nekādu atbildību par preču bojājumu, nozaudēšanu vai iznīcināšanu, izņemot gadījumus, ja prece ir piegādāta jau bojāta veidā vai ir kļūdaini vai nepareizi piegādāta. Šajā gadījumā lūdzam nekavējoties sazināties ar mums pa e-pastu info@serenity.lv, aprakstot preces bojājumu un pieliekot klāt preces bildi. Ja prece ir piegādāta ar kurjeru, lūdzu pārbaudiet iepakojumu kurjera klātbūtnē. Ja tas ir bojāts Jums ir tiesības nepieņemt pasūtījumu.

Atteikuma tiesības

Saskaņā ar Latvijas Republikas MK noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” 22.p. patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta, vai prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš, vai ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Par šādām precēm SIA NOVO STILS Reģ.nr.: 41503067265 uzskata: parfimēriju, kosmētiku, testerus, un dāvanu serifikātus. Šīs preces ir pieskaitamas pie izņēmumiem un attiecībā pret to patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības. Veicot pasūtījumu, Jūs piekrītat tam, ka esat iepazinušies ar šiem noteikumiem.

Ar preces lietošanas uzsākšanu pircējs apliecina, ka prece atbilst pasūtījumam un atpakaļ pieņemšanai netiek pakļauta, kā arī patērētājs zaudē atteikuma tiesības, ja tas ir atvēris preces iepakojumu vai ja par atteikuma tiesību izmantošanu tas Serenity.lv nav paziņojis 14 dienu termiņā no preces saņemšanas dienas.

Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas izmantot preci, patērētājs nevar prasīt, lai Serenity.lv atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu.

Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un MK noteikumiem Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.

Veicot pasūtīumu Serenity.lv mājaslapā Patērtājs apstiprina, ka ir izlasījis un piekrīt Serenity.lv Noteikumiem un nosācījumiem, ieskaitot Atteikuma tiesības. Pasūtījuma noformēšanas brīdī Pārdevējs nosūta uz Patērētāja norādīto e-pastu internetveikala Noteikumus un Nosācījumus un atteikuma veidlapu. Par atteikuma tiesību izmantošanu patērētājs paziņo Serenity.lv pa e-pastu iekļaujot ziņojumā pasūtījuma numuru, vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, preces nosaukumu un svītrkodu(s), kuru vēlas atgriezt, atgriešanas iemeslu un vai Patērētājs vēlētos preces vertības kompensāciju vai preces apmaiņu. Ja Jūs vēlaties apmainīt preci lūdzam iekļaut ziņojumā preces nosaukumu, kodu pret ko vēlaties samainīt preci, lai mēs rezervētu to priekš Jums.

Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Termiņš būs ievērots, ja jūs atteikumu nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Atteikuma nosūtīšana Serenity.lv noteiktā 14 dienu termiņā no preces saņemšanas dienas izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot maksas, kas saistītas ar preču vai lietas atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam. Ja pasūtījumam virs Eur70,00 tika piešķirta Bezmaksas piegāde un tiek atgriezta daļa no pasūtītajām precēm vai visas preces no šāda pasūtījuma, SIA NOVO STILS Reģ.nr.: 41503067265 patur tiesības ieturēt izmaksas par piegādes izdevumiem Eur 2.85 apmērā.

Patērētājs, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, kā arī par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota jeb izmantota, oriģinālajā noslēgtā iesaiņojumā un tādā pašā stāvoklī, kādā Jūs saņēmāt to kopā ar oriģinālo produkta iepakojumu. Sūtot preci atpakaļ pārdevējam, ir nepieciešams pievienot visus dokumentus, kas apliecina preču saņemšanu (rēķinu, pasta kvīti u.c.).

Patērētāja pienākums ir 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci Serenity.lv. Serenity.lv ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt patērētājam to naudas summu, kura par preci samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim, izņēmot preces piegādes izmaksas. Serenity.lv ir tiesīgs aizturēt atmaksu patērētājam līdz preces saņemšanai atpakaļ. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam. Serenity.lv ir tiesīga neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par preci, kamēr patērētājs nav atdevis preci vai ja Serenity.lv saņemot preci konstatē, ka tā ir lietota vai nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, oriģinālā iepakojumā ar visiem oriģināliem dokumentiem (ja tādi bija precei pievienoti). Patērētājs ir atbildīgs par bojājumiem precei, kas radušies preces atpakaļatdošanas laikā.

Ja Serenity.lv nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtīta prece nav pieejama, Pārdevējs par to informē Patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 7 kalendāra dienu laikā no dienas, kad Serenity.lv saņēmusi patērētāja pasūtījumu.

Prece jāsūta atpakaļ ar vienu no sekojošiem veidiem:

  • Omniva: Daugavpils Viestura ielas Mego pakomāts, Viestura iela 60, Daugavpils, tālr. 206-25-225

Ja Jums ir kādi jautājumi par preces atgriešanu vai apmaiņu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu info@serenity.lv.

Dāvanu Sertifikāti

Smaržas ir lieliska dāvanas ideja, bet, ja Jūs neesat pārliecināts par savu izvēli, dāvanu sertifikāts var kļūt par labu dāvanu ikvienam cilvēkam. Dāvanu sertifikāta summa nedrīkst būt lielāka par Eur 100.00 un mazāka par Eur 10.00. Vienkārši aizpildiet dāvanu sertifikāta pirkšanas formu un pievienojiet to grozam. Jūs varat pievienot savu personisku vēstījumu un saņemt to uz Jūsu e-pastu vai pasta adresi vai nosūtīt to tieši dāvanu sertifikāta saņēmējam.

Autortiesības

Visas redakcijas, izkārtojuma, attēlu, dizainu un koncepcijas autortiesības šajā internetlapā piedēr SIA NOVO STILS Reģ.nr.: 41503067265 un jebkāda to kopēšana vai cita neatļauta izmantošana tiks uzskatīta par mūsu tiesību pārkāpumu, un dos mums tiesības uz juridisku apsūdzību. Preču zīmes, autortiesības, uzņēmumu nosaukumi, preču nosaukumi un zīmoli, kas ir saistīti ar precēm parādītajām šajā mājas lapā, pieder to attiecīgiem īpašniekiem.